poniedziałek, 26 listopada 2012

Stylizacja 4#

 Żółć z bielą

Kolejną moją stylizacją na tym blogu, już czwartą jest ta. Wiem o tym, że Ci, którzy odwiedzają mój profil na Stardoll widzieli już tą stylizację, jednak chciałam ją dodać na bloga, ponieważ uważam, że jest świetna.  Nie przedłużając - oto stylizacja: 

 
Sukienka - Miss Sixty | Bluzka z baskinią - Basic | Torebka - Killah | Buty - Jean Paul Gaultier Tribute | Róża na torbie - Decades | Kapelusz - Perfect Day |   


Jak Wam się podoba?

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba twoje stylizację są świetnw ;)


    Pozdrawiam wandosz

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko ze soba *wspolistnieje*, i to wyglada bardzo ladnie :) taka sloneczna stylizacja na zimne dni, bardzo mi sie podoba :)
    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby nie używać wulgaryzmów i podpisywać się nickiem ze Stardoll.