sobota, 15 grudnia 2012

Top Model, zadanie 3

 EDIT2: Jutrzejsze zadanie może się spóźnić i dodać o 15:00.

EDIT: Prace wysyłajcie do dzisiaj (21.12.12r.) do godziny 00:00.

Witajcie moi drodzy. 
Jak zwykle - przypominam o zasadzie -  czytaj uważnie, i nie omijaj tekstu!

Dzisiaj przyszedł ten czas, kiedy mam przyjemność ogłosić wyniki drugiej rundy. Jest mi bardzo miło, ponieważ prace były na bardzo wysokim poziomie - niby żakiet, a niektórzy tworzyli cuda. Jest mi bardzo ciężko wyróżnić tylko dwie prace, ale niestety tylko tyle mogę wyróżnić. Starałam się być obiektywna - chciałam wyróżnić osoby, które wcześniej nie były wyróżnione, no ale sami zobaczcie. A więc, z wyróżnieniem przechodzą....

Dostała już wyróżnienie w poprzedniej rundzie.... MissMileyLove1.
Oraz osoba z równie wspaniałą stylizacją.... weronikadyndi !
Dziewczyny - szacun, Wasze prace były najlepsze.
Waszą nagrodą dodatkową jest 15sd, macie 24h na odbiór. 

A oto lista osób, które zakwalifikowały się do rundy 3:
  1. patrycja_2000
  2.  emo-niunia-
  3.  MajkaStar1999
  4.  weronikadyndi
  5.  kajajest
  6.  LolitkaMario
  7.  iksde
  8.  MissMileyLove1
  9.  lady166
Odpadło bardzo dużo osób, ponieważ jakby nie patrzeć - jest to runda trzecia, i jakieś wymagania są. ;3
W każdym razie osób, których nie ma na powyższej liście, niestety odpadły.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Było trudno, będzie jeszcze trudniej! :3

Regulamin wysyłania prac:
  • Wysyłamy jedną pracę.
  • Nie linkujemy jej w ogromnym rozmiarze, ale nie w malutkim. 
  • Linkujemy na Imageshack albo Tynipic.
  • Podpisujemy prace.
  • Nie kopiujemy nikogo. 
  • Wysyłamy prace w terminie, inaczej grozi nam dyskwalifikacja.   
  • Prace wykonujemy na mojej Doll. 
 --------------------------------------------------
Wszystko jasne? W takim razie waszym pierwszym zadaniem będzie wystylizowanie się z użyciem tej apaszki:
 
Prace przysyłajcie do 22 grudnia.


15 komentarzy:

  1. Link do pracy : http://tinypic.com/view.php?pic=frv2e&s=6
    Nick : weronikadyndi
    Prace wysłałam : 15.12.2012

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ech, coś mi troszkę odmawia posłuszeństwa... ;/
      Czy mogę dodać na swojego bloga zamiast w/w?

      Usuń
    2. Możesz wstawić do posta i dać mi link przekierowujący do posta konkretnego.

      Usuń
  3. Nick: MajkaStar1999
    Link do pracy: http://img18.imageshack.us/img18/7602/polkau.png
    Pracę wysłałam: 15.12.2012

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięks za ponowne wyróżnienie ;))) Pracę doślę później

    OdpowiedzUsuń
  5. nick: LolitkaMario
    Link do pracy: http://i50.tinypic.com/29opvs3.png
    Pracę wysyłam: 15.12.12

    OdpowiedzUsuń
  6. Nick: iksde
    Link do pracy: http://i46.tinypic.com/abqypv.png
    Pracę wysłałam: 17.12.2012

    OdpowiedzUsuń
  7. Nick - patrycja_2000
    Link do pracy: http://i46.tinypic.com/20sbw1w.png
    Pracę wysyłam: 17 grudnia

    Wykorzystałam apaszkę jako nadruk na koszulce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nick: MissMileyLove1
    Link do pracy: http://img801.imageshack.us/img801/8248/sfws3.png
    Pracę wysłałam: 18 grudnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak zwlekałam i sie spóźniłam, ale mówiłaś,że prace można dodawać do 22

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby nie używać wulgaryzmów i podpisywać się nickiem ze Stardoll.