niedziela, 6 stycznia 2013

Co upolowałam? 1#



W pierwszym poście ukazuje kilka rzeczy które upolowałam w Starplazie w całym tygodniu.
Zacznijmy.


Dwa pudry



 
Cena za sztukę: 8sd
Marka: DOT
Kolor: złoty (kremowy), koralowy 

Szczerze powiedziawszy kupiłam je przez przypadek, ponieważ nie doczytałam, że są to pudry i kupiłam je myśląc, że są to cienie do powiek. Szczęście w nieszczęściu, ponieważ są fajne, ale chciałam cienie. :3


Sukienka


 
Cena za sztukę: 13sd
Marka: Fallen Angel
Kolor: czarny, odcienie szarości
Sytuacja z nią była dosyć ciekawa, ponieważ kupiłam ją dla jednorazowego użytku - do stylizacji, która jest już stworzona i widziałyście ją już w poprzedniej stylizacji. Jej krój mi nie odpowiada, ale kupiłam ją ze względu na długość.


Przepraszam, że pierwszy post i tak skromnie, no ale czasu brak - nauka, nauka, nauka....



 

2 komentarze:

  1. Podobają mi się tylko cienie. Napisałaś Hallen Angel zamiast Fallen Angel...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłam, dzięki za zwrócenie uwagi. :3

      Usuń

Pamiętaj, aby nie używać wulgaryzmów i podpisywać się nickiem ze Stardoll.